(function(d){ var f = d.getElementsByTagName('SCRIPT')[0], p = d.createElement('SCRIPT'); p.type = 'text/javascript'; p.setAttribute('data-pin-hover', true); p.async = true; p.src = '//assets.pinterest.com/js/pinit.js'; f.parentNode.insertBefore(p, f); }(document));

3 Eylül 2014 Çarşamba

Siyah etek

Mayıs ayında diktigim ve bir türlü resimlemeyi herzamanki gibi  unuttuğum eteğim....

Eteği yazın sahil kenarında giyerim diye başladim ama sonra modele aşık olup herzaman heryerde giymeye karar verdim. (Böyle burgulu, asimetrik, illaki bir yerlerlerinde bir farklılık olacak aşık olmama yeter ) Herzaman her yere gidiyor model, üst şık bir bluzla geceye, gündüz de salaş basit bir tişörtle  yani bana göre

Model 2013 mayis burdasindan

Kumaş olarak dökümü çok (penye gibi ama değil adını bilmiyorum) kullandım. Fazladan içerisinde jarse astar kullandım ama yirtmaç kisminda kendi kumasindan parça ekledim çünkü modeli anlatırken on parcalar temiz çıksın diye iki kat kesilmiş. Bazi modelleri başta kitaba bağlı kaliyorum söylediği gibi kesince kumaş fazla gitti. Tabikiiii karar değişikliği sonucu ben iki kat çalışmadım . Eğer siz iki kat çalışmak isterseniz daha ince dökümlu kumaş sifon bile kullanabilirsiniz  çünkü burgu yeri kumaş kalinlaşinca güzel durmuyor
Tabikii sizler benden daha tecrübeli olduğunuz için tahmin edersiniz

Bakalim siz de beğenecekmisiniz yorumlarınızı bekliyorum. 












Ayrıca en büyük aşkıma da ayrı teşekkür ediyorum. 
Bana modellik yaparak destek olduğu için onu çooook seviyorum.




Hiç yorum yok: