(function(d){ var f = d.getElementsByTagName('SCRIPT')[0], p = d.createElement('SCRIPT'); p.type = 'text/javascript'; p.setAttribute('data-pin-hover', true); p.async = true; p.src = '//assets.pinterest.com/js/pinit.js'; f.parentNode.insertBefore(p, f); }(document));

6 Haziran 2014 Cuma

Mavi kolsuz bluz

Can yoldaşıma son diktiğim kolsuz bluz kollarına pikoyla model verdim Badegülcüm sağolsun onun taşlarınıda yapıştırdık. Tam süslü kızıma göre oldu. Sizce nasıl yorumlarınızı bekliyorum 



Dikiş aşkıyla kalın...... !!!!


3 yorum:

Unknown dedi ki...

MERHBA:) BLOG EL EMEKLERİYLE SÜSLENMİŞ HARİKA İŞLER ARKADAŞLARINIZIN SİZLERİNDE ELİNİZE EMEKLERİNİZE SAĞLIK TKİPTEYİM AFYONLUYUM :))

Unknown dedi ki...

Teşekkür ediyorum mutluluklar sokağı her daim mutlu olun :-)

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Betül HAnımcım selamlar. Yorumunuzu okudum, yayınlamadım, çünkü çok şık şeyler söylemişsiniz, aramızda kalsın istedim :) Ben de sizin için aynı duyguları taşıyorum. Kursa geldiğim hafta içim sürekli pırpırdı, ben de pek bir mutlu oldum. Ramazandan sonra da bir hafta izin almayı düşünüyorum. Artık ilk hafta mı olur, ikinci hafta mı bilemiyorum. Yine görüşebiliriz belki diye umuyorum. Şu mesajı bir atayım, hemen yayınlanırsa yazmam, siz bana yazarsınız telefon numaranızı, güvenlik için. Çünkü ben önce onaylıyorum sonra yayınlıyorum, sıkıntı olmaz yani. Sevgilerimle.