(function(d){ var f = d.getElementsByTagName('SCRIPT')[0], p = d.createElement('SCRIPT'); p.type = 'text/javascript'; p.setAttribute('data-pin-hover', true); p.async = true; p.src = '//assets.pinterest.com/js/pinit.js'; f.parentNode.insertBefore(p, f); }(document));

13 Temmuz 2012 Cuma

İğne oyası salon takımları

Necla Ablacım o güzel ellerinden öperim. Ellerine sağlık . Laf aramızda senden, iğne oyası konusunda öğrenecek o kadar çoook şeyler var ki  anlatamam .Sizce de öyle değil mi arkadaşlar?
Ben tek başına bu şifon kumaşı gördüğümde, rengini beğenmez hatta kumaşa "amaan bundan ne olur ki?" der  elime almazdım. Necla abla iğne oyasıyla ona o kadar anlam yükledi ki ilk gördüğüm andan buna aşık oldum. Bu arada ortadaki çiçek de benim iğne oyasından yaptığım ama daha yarım olan çiçeğim. En kısa zamanda bitmiş haliyle karşınızda  olacak. 

Yorumlarınızı bekliyoruuum !




Bu kimin diye sorulur mu? 
Tabi ki Necla Ablamın, ödemiş ipeğiyle, kendine yaptığı ama sonradan talipleri çıkan salon takımı 
İlk isteyenlerden biri benim :)





Hiç yorum yok: