(function(d){ var f = d.getElementsByTagName('SCRIPT')[0], p = d.createElement('SCRIPT'); p.type = 'text/javascript'; p.setAttribute('data-pin-hover', true); p.async = true; p.src = '//assets.pinterest.com/js/pinit.js'; f.parentNode.insertBefore(p, f); }(document));

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Afyon 2012 Halk Eğitim sergisi

Afyon 2012 Halk Eğitim sergisi...
Mukadder YILMAZ iğne oyası sergisi....
Tüm arkadaşların ellerine sağlık.














































Çiçeğimi bitiremeden teslim etmek zorunda kalmıştım. 
Son halini hocamız düzenlemiş güzel de olmuş. 








3 yorum:

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Muhteşem bir sergiymiş. Kaçırdığıma çok üzüldüm. Bu sene kesin kaçırmamam lazım:)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Çok teşekkürler. Bence daha sık yazı girmelisin arkadaşım. Kurs yoğundur muhakkak ama dikişlerin çok güzel. Yoğun moğun deme, bence diktiklerinizden görseller sunmaya devam et.
Millet Hamamına küçükken giderdik. Babaannem bize hamamdan sonra gazoz ısmarlardı:) Kurs her gün mü? Bir kaç ihale hazırlığımız var. Onları bitirince gönlüm rahat olarak 1 hafta izin almak istiyorum. Bir kaç saatliğine misafir öğrenciniz olabilirim belki:) Gazoz çıkar mı? Sevgilerimle.