(function(d){ var f = d.getElementsByTagName('SCRIPT')[0], p = d.createElement('SCRIPT'); p.type = 'text/javascript'; p.setAttribute('data-pin-hover', true); p.async = true; p.src = '//assets.pinterest.com/js/pinit.js'; f.parentNode.insertBefore(p, f); }(document));

24 Mayıs 2012 Perşembe

İğne oyalarımız

Afyonkarahisar  halk eğitim merkezine iğne oyası kursuna katılmıştım. Yıllardır özümüz olan ve iğneyle kuyu kazmak denilen o muhteşem oyalarımızı canladırmaya çalışmak ve bu modelleri günümüze uyarlamak hayli heyecan verici.. Burada sadece benim değil tüm kursiyer arkadaşlarımızın işlerini de paylaşacağım. Emeği geçen, gözünün ışığını bizimle paylaşan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. 

Telkırma salon takımının iğne oyasıyla  bütünleşmesi ..... 
Benim ilk işim



Bu da Afyonda gömlek dedikleri kumaşa,kurs arkadaşımın işlediği örtü , 
nasıl da iğne oyasıyla karanfil tel kırma işiyle bir bütün olmuş
ellerine sağlık arkadaşım





Hiç yorum yok: