(function(d){ var f = d.getElementsByTagName('SCRIPT')[0], p = d.createElement('SCRIPT'); p.type = 'text/javascript'; p.setAttribute('data-pin-hover', true); p.async = true; p.src = '//assets.pinterest.com/js/pinit.js'; f.parentNode.insertBefore(p, f); }(document));

4 Mayıs 2014 Pazar

Diktiklerim.......

Bilgisayarın başına oturmuşken resmini çektiğim tüm dikişlerimi göstereyim dedim. Daha fotograflarını çekmediklerim var  bir günde onlar için zaman ayırabilirim inşaallah.....

Mayısın sonuna doğru sergimiz var onun telaşındayım. Afyonda olan herkesi Afyon Kültür merkezi (Miilet Hamamına) bekliyorum.... Daha yakından görürsünüz . Orada buluşmak üzere Hoşçakalın ama bu  arada yorumlarınızı bırakmayı unutmayıııııın !!!!!!!

 Burda Şubat 2013 - 135 model


Burda 1999 Mayıs 106 model 
Kumaş çift dokuma dediklerinden çift katlı yani içi kot kumaşına benziyor.





Bazı imkansızlıklar ya da bunlardan faydalanmak isteyen fırsatçılar yüzünden  yeni çareler bulduk. Bu da onlardan biri gömlek için istediğim düğmeleri bulamadım ve arkadaşım çok güzel bir fikir verdi kendi düğmemizi kendimiz basarız dedi ve ortaya bu çıktı. Benim çok hoşuma gitti çünkü evde çapları uygun ama tek tek kalmış bir sürü düğme vardı ve onlar bu şekilde artık değerlenecek. Tabikii sizler biliyorsunuzdur ama yine de paylaşmak istedim.Sizce nasıl olmuş???



Bu da aynı modelin başka kumaşla buluşması





Hiç yorum yok: